Για να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας στην online αίτηση, θα σας ζητηθεί να παρέχετε τα παρακάτω ζητούμενα:
1. Τίτλος υποψηφιότητας / ενέργειας
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / ενέργειας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο.
2. Συμμετέχουσα εταιρεία
Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί (π.χ. «Boussias Events»).
Σημ.: Οι συμμετέχουσες εταιρείες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι έως δυο. Κάθε εταιρεία που θα δηλωθεί, σε περίπτωση διάκρισης, θα πριμοδοτηθεί με τους αντίστοιχους πόντους στην καταμέτρηση για την ανάδειξη των κορυφαίων της χρονιάς: 10 πόντους για το Platinum, 7 για το Gold, 3 για το Silver και 1 για το Bronze.
3. Company Size
Επιλέξτε τον αριθμό των ατόμων που βρίσκονται σε σταθερή μισθοδοσία από την εταιρεία, χωρίς να περιλαμβάνονται οι εξωτερικοί συνεργάτες (έως 49 υπάλληλοι, από 50 και πάνω).
4. Επωνυμία Brand (προαιρετικά)
Συμπληρώστε την επωνυμία του Brand.
5. Επωνυμία Agency (προαιρετικά)
Συμπληρώστε την επωνυμία του Agency.
6. Άλλοι δημιουργοί / συντελεστές (προαιρετικά)
Παρακαλούμε αναφέρετε άλλους συντελεστές των έργων που περιλαμβάνονται στην υποψηφιότητά σας.
7. Περιγραφή & στοιχεία της υποψηφιότητας
Παρακαλούμε, τόσο στο κείμενο όσο και στο δημιουργικό υλικό, να μην γίνεται αναφορά στη συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας. Αντί της επωνυμίας, χρησιμοποιήστε τη λέξη “AGENCY”. Για παράδειγμα:
Μέσα σε μόλις 20 μέρες η ομάδα του AGENCY σε συνεννόηση με το [εδώ μπαίνει κανονικά το όνομα του πελάτη] σχεδίασε, υλοποίησε και ενεργοποίησε το online reservation. Η Ελλάδα ήταν η πρώτη αγορά στην Ευρώπη για το [εδώ μπαίνει κανονικά το όνομα του πελάτη] που εφάρμοσε τη συγκεκριμένη εναλλακτική, την ώρα που οι άλλες αγορές κινήθηκαν στη λύση του online dealership.
Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα και αναφερθείτε οπωσδήποτε στα παρακάτω:
7.1 Στρατηγική (έως 300 λέξεις)
Ποιοι ήταν οι στόχοι της καμπάνιας και η πρόκληση που κληθήκατε να αντιμετωπίσετε; Οι στόχοι θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, ξεκάθαροι και μετρήσιμοι.
Αντίστοιχα, ποια ήταν η λύση που προκρίνατε και τα insights που σας οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση;
7.2 Καινοτομία (έως 300 λέξεις)
Τι το διαφορετικό και καινοτόμο είχε αυτή η καμπάνια σε σχέση με προηγούμενες;
Σε τι βαθμό συνέβαλε η συγκεκριμένη ενέργεια στην αύξηση του Performance Marketing budget;
7.3 Αποτελεσματικότητα (έως 400 λέξεις)
Ποια ήταν τα αποτελέσματα που πετύχατε σε αντιστοιχία με τους στόχους που έχετε δηλώσει; Για ποιους λογούς θεωρείτε ότι αξίζει να βραβευτεί́ η υποψηφιότητά σας στη συγκεκριμένη κατηγορία;
8. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία;
Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στην περιγραφή της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
9. Media – ready synopsis (έως 100 λέξεις)
Παρακαλούμε να καταρτίσετε μια σύνοψη της υποψηφιότητάς σας, η οποία θα δημοσιευθεί, σε περίπτωση βράβευσής σας, ενδεικτικά:
- στην ιστοσελίδα των βραβείων
- στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα της Boussias Media
- Στα Social Media της Boussias Media
- Στα δελτία τύπου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης τρίτων κλπ.
- Ενδέχεται να υποστηρίζει την εκφώνηση του βραβείου στην τελετή απονομής
Γράψτε περιγραφή της υποψηφιότητάς σας με μεστό χαρακτήρα. Συμπεριλάβετε τους κύριους λόγους τεκμηρίωσης, τα οφέλη και συμπεράσματα της υποψηφιότητάς σας και αποφύγετε κείμενα εμπορικού – διαφημιστικού χαρακτήρα. Η Διοργανώτρια Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει κείμενα, εφόσον αυτά δεν αποσταλούν μαζί με την υποψηφιότητα ή δεν πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.
10. Media – ready image (έως 1 αρχείο jpg, έως 5 ΜΒ, landscape, min 75 dpi, 1920X1080)
Σε περίπτωση που βραβευθεί η υποψηφιότητά σας, η φωτογραφία που θα ανεβάσετε εδώ θα εμφανιστεί – χωρίς επιπλέον ενημέρωση ή έγκριση – στην τελετή απονομής των βραβείων κατά την ανακοίνωση του βραβείου σας. Διαλέξτε λοιπόν την κατάλληλη!
11. Links (προαιρετικά)
Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας
12. Gallery (προαιρετικά – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο)
Προσθέστε οπτικό υλικό εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνει το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας.
13. Γραφήματα (προαιρετικά – αρχείο .pdf, έως 4 αρχεία, μέχρι 20MB το αρχείο)
Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας. Παρακαλούμε, όμως, να μην γίνεται αναφορά στην συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας
14. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video)
Προσθέστε το link με το video της υποψηφιότητάς σας. Παρακαλούμε, όμως, να μην γίνεται αναφορά στην συμμετέχουσα εταιρεία επικοινωνίας