Κατηγορίες & βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1: Growth & Innovation in Performance Marketing [Platinum Award]

1.1 Best International Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία αξιοποίησε αποτελεσματικά το Performance Marketing και συνέβαλε αποφασιστικά στην εξωστρέφεια και την εξαγωγική δραστηριότητα του διαφημιζόμενου.

1.2 Most Innovative Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια, η οποία, υιοθετώντας alpha ή beta προϊόντα, εφάρμοσε καινοτόμες πρακτικές και διακρίθηκε τόσο για την αποτελεσματικότητά της όσο και για την πρωτοποριακή χρήση του Performance Marketing.

1.3 Best Use of Technology
Βραβεύεται η εταιρεία η οποία αξιοποίησε νέες τεχνολογίες για να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες της σε ό,τι αφορά ενέργειες Performance Marketing.

1.4 Best Use of Data
Βραβεύεται η εταιρεία η οποία αξιοποίησε αποτελεσματικά τα διαθέσιμα 1st party data για να στοχεύσει τα κατάλληλα κοινά και να και να επιτύχει τους στόχους της.

Ενότητα 2: Best Performance per Industry [Platinum Award]

Βραβεύεται η πιο αποτελεσματική χρήση του Performance Marketing από εταιρεία, ανά επιχειρηματικό κλάδο.

2.1 Best Performance in Auto, Moto & Parts
2.2 Best Performance in Beauty, Health & Pharma
2.3 Best Performance in Betting
2.4 Best Performance in Energy
2.5 Best Performance in Fashion & Luxury
2.6 Best Performance in Finance & Insurance
2.7 Best Performance in Food & Beverages
2.8 Best Performance in Gaming
2.9 Best in Retail
2.10 Best Performance in Telcos & Technology
2.11 Best Performance in Travel & Tourism
2.12 Best Performance in B2B
2.13 Best in Other

Ενότητα 3: Best Campaigns in Performance Marketing [Platinum Award]

3.1 Best Digital Multi-Channel Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία συνέβαλε στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, συνδυάζοντας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο δύο ή περισσότερα online κανάλια.

3.2 Best Omnichannel Campaign (including non-Digital)
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία συνέβαλε στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, συνδυάζοντας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο ένα ή περισσότερα online κανάλια μαζί με «παραδοσιακές» μορφές προβολής.

3.3 Best Modern Search Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία συνέβαλε στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, αξιοποιώντας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρουν τα αυτοματοποιημένα εργαλεία (πx. Smart Bidding).

3.4 Best Google Shopping Ad Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια, η οποία συνέβαλε τα μέγιστα στην προώθηση των προϊόντων σας αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρουν οι Καμπάνιες Αγορών της Google.

3.5 Best Lead Generation Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία συγκέντρωσε ποιοτικά leads και πέτυχε τον στόχο που είχε τεθεί σε ό,τι αφορά το cost per lead και τον αριθμό των συμμετεχόντων.

3.6 Best Sales Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία αξιοποίησε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις τεχνικές και τα κανάλια του Performance Marketing για να σημειώσει εντυπωσιακή αύξηση στην αξία (conversion value) των online πωλήσεων.

3.7 Best Small Budget Campaign
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία αν και είχε περιορισμένο ετήσιο budget (λιγότερο από 20.000 ευρώ), κατάφερε χάρη στην στρατηγική της να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα.

3.8 Best Use of Video for Performance Purposes
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία αξιοποίησε τις δυνατότητες του Video Advertising για να φέρει πωλήσεις.

3.9 Best Media Efficiency Strategy
Βραβεύεται η καμπάνια η οποία αξιοποίησε στρατηγικές που την βοήθησαν να μειώσει το media waste (π.χ. μέσα από την χρήση του programmatic) και να κάνει πιο αποδοτική χρήση του budget που είχε διαθέσιμο.

3.10 Best Scalable Campaign
Βραβεύεται η always-on καμπάνια η οποία κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να κάνει scale με την χρήση αυτοματοποιημένων εργαλείων & machine learning (πχ UAC, pMAX, Broad Match) και να φέρει τα απαιτούμενα αποτελέσματα.

3.11 Privacy Centric Measurement
Βραβεύονται οι καμπάνιες με μηχανισμούς μέτρησης conversions και modeled conversions από τις διαφημιστικές πλατφόρμες που επιτρέπουν την αξιολόγηση δεδομένων με βάση τα 1st party data, πέρα από τα cookies, ώστε να μπορούν οι εταιρείες να χτίζουν data driven στρατηγικές μέσω του Digital Marketing.

3.12 Best Apps Campaign
Βραβεύεται η App καμπάνια η οποία συνέβαλε στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, αξιοποιώντας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρουν τα εργαλεία προώθησης εφαρμογών.

Οι μεγάλες Διακρίσεις

Performance Brand of the Year
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Brand, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Performance Agency of the Year | 50+ employees
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency (με 50+ άτομα σε σταθερή μισθοδοσία), το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Performance Agency of the Year | Up to 49 employees
Το βραβείο θα απονεμηθεί στο Agency (με έως 49 άτομα σε σταθερή μισθοδοσία), το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. Πιο συγκεκριμένα, κάθε βραβείο θα λαμβάνει τους εξής πόντους: το Platinum βραβείο 10 πόντους, το Gold βραβείο 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Platinum Award
Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Κριτική Επιτροπή, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών, στη κάθε ενότητα.