Ανακοινώθηκαν οι νικητές των PEAK Performance Marketing Awards 2022, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 6η χρονιά η BOUSSIAS, με την υποστήριξη της Google, με στόχο να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing. H Τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, στο Fantasia, με τη συμμετοχή 350+ στελεχών της αγοράς, οι οποίοι στο τέλος της βραδιάς γιόρτασαν τη διάκρισή τους απολαμβάνοντας ένα εντυπωσιακό DJ set.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η Ogilvy ως «Performance Agency of the Year | 50+ employees»
– η MEDIACUBE ως «Performance Agency of the Year | up to 49 employees»
– οι IKEA & SKY express ως «Performance Brands of the Year»
Αντίστοιχα, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν:
– οι MEDIACUBE & SKY express στην κατηγορία “Best International Campaign”
– οι Tempo OMD & Alpha Bank στην κατηγορία “Best Performance in Finance & Insurance”
– οι Ogilvy & IKEA στην κατηγορία “Best Use of Video for Performance Purposes”
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 53 πολύπειρα στελέχη, υπό την προεδρία της Υβέτ Κοσμετάτου, Chief Marketing & Communications Officer στην Lamda Development.
Η Jury President των PEAK Awards δήλωσε σχετικά:
«Τα PEAK Performance Marketing Awards, όπως και ο ίδιος τους τίτλος δεικνύει, αποτυπώνουν μια απλή εξίσωση, και συνάμα, μια πραγματικότητα: το Marketing είναι digital, το digital είναι μετρήσιμο, συνεπώς το Marketing είναι Performance. Σε μια εποχή που τα πάντα επαναπροσδιορίζονται, που μπορούμε να έχουμε οτιδήποτε θελήσουμε άμεσα στην πόρτα μας, το funnel – από το awareness στο consideration, μέχρι το πολυπόθητο conversion – έχει συρρικνωθεί σημαντικά. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η δύναμη του brand είναι καθοριστικός παράγοντας για την τελική απόφαση. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι ήρθε πια η στιγμή να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε το brand και το performance σαν δυο διαφορετικές δράσεις».
Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής των PEAK Performance Marketing Awards 2021, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 5η χρονιά η BOUSSIAS, με την υποστήριξη της Google, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Peak Performance Marketing Awards 2021
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
η Ogilvy ως «Performance Agency of the Year»
& η Πλαίσιο Computers ως «Performance Brand of the Year»
Αντίστοιχα, με Gold βραβείο/α τιμήθηκαν οι: Γρηγόρης, DentsuX, Eurobank, FDN Group, G4S, iProspect, MEDIACUBE, Mindshare, Myikona, Mythiki, Ogilvy, OMNICLIQ, ON.Marketing, Πλαίσιο Computers, Politikos Shop, Public, ROIX, ToFarmakeioMou και Vodafone.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 45 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Πάνου Μπάσιου, Digital, Data & Analytics Director στην MSD Greece, Cyprus and Malta.
Ο Jury President των PEAK Awards δήλωσε σχετικά:
«Στη νέα αυτή πραγματικότητα που ζούμε, το Performance Marketing αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα και ‘εργαλείο’ για την επίτευξη της πολυεπίπεδης μεγιστοποίησης της επιχειρηματικής απόδοσης μιας επιχείρησης. Αξίζουν, λοιπόν, συγχαρητήρια όχι μόνο στις εταιρείες που συμμετείχαν στα βραβεία αλλά κυρίως στις ομάδες των ανθρώπων πίσω από αυτές , οι οποίοι έδωσαν και δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των εταιρειών τους».
Χρήστος Λάτος, Deputy CEO, Ogilvy
«Στην Ogilvy, πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα brands που θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική των online πλατφορμών, πρέπει να καταργήσουν τα σιλό που υπάρχουν στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου και προώθησής του. Όπου η στρατηγική, οι sophisticated online media τακτικές και το δημιουργικό ενημερώνουν και επηρεάζουν το ένα το άλλο. Έχοντας ακολουθήσει πιστά τις παραπάνω αρχές, σε συνδυασμό με την προσέλκυση ταλαντούχων ανθρώπων, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια ομάδα από 20 experts στο performance marketing και πλέον να είμαστε Agency of the Year στα PEAK Awards. Η διάκριση αυτή μας τιμά αφάνταστα και είναι ο στόχος που είχαμε βάλει εδώ και 2 χρόνια με την Έρη, τον Κώστα, τον Μάνο, τον Δημήτρη και με όλη την ομάδα. Ευχαριστούμε, λοιπόν, πάνω από όλα, τους πελάτες μας με τους οποίους δουλεύουμε πολύ στενά μαζί, καθώς και το δίκτυο της Ogilvy που μας ενημερώνει συνεχώς με τα τελευταία trends, μεθοδολογίες και πρακτικές».
Κωνσταντίνος Γεράρδος, CEO, Πλαίσιο Computers
«Δεν είναι ότι ο ψηφιακός κόσμος ρέει στο αίμα μας ή ότι η τεχνολογία αποτελεί μια στις 10 λέξεις των καθημερινών μας διαλόγων. Είναι ότι έχουμε ανθρώπους παθιασμένους με τη δουλειά τους, δεμένους σαν ουσιαστική ομάδα, που πετυχαίνουν κάθε ημέρα υπέροχα πράγματα. Είναι υπερηφάνειά μας να είμαστε ένα Πλαίσιο, μέσα στο οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν χώρο και εργαλεία για να γράφουν επιτυχίες. Ευχαριστούμε πολύ για τις πολλές και μεγάλες διακρίσεις και kudos στην digital ομάδα μας».
Πραγματοποιήθηκε η απονομή των PEAK Performance Marketing Awards 2020, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για 4η χρονιά το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με την υποστήριξη της Google, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
– η Relevance Digital Agency ως «Performance Agency of the Year»
– & η BEAT ως «Performance Brand of the Year»
Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι: Adjust, Alpha Bank & DDB Athens, DOPE Studio, IKEA, Koolmetrix, Mediacube, Omnicliq, Relevance Digital Agency, SEM Wizard και Vodafone Greece.
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 31 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Ηλία Σούση, Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Bulgaria, Cyprus, Malta, Google
«Σε μία δύσκολη εποχή, γεμάτη προκλήσεις και για την αγορά της Διαφήμισης, είμαι χαρούμενος που ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών κατάφερε να συμμετάσχει στα Peak Awards και φέτος. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η ποιότητα των συμμετοχών ήταν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αναβαθμισμένη και πλέον μπορούμε να πούμε πως τα ελληνικά agencies είναι πολύ ανταγωνιστικά στο Performance Marketing, ακόμη και συγκρινόμενα με agencies του εξωτερικού. Η σύνδεση CRM με τη Διαφήμιση, η σωστή διαχείριση δεδομένων, η μετατροπή τους σε σημαντικά business insights και η χρήση τους για επιτυχημένες καμπάνιες, όπως επίσης και η βελτίωση των δημιουργικών με mindset performance, είναι μερικά από αυτά που μας εντυπωσίασαν φέτος στις συμμετοχές. Συγχαρητήρια σε όλους κι ευελπιστώ το 2021 να είναι μία πιο σταθερή και καλύτερη χρονιά».
«Είμαστε περήφανοι, που η Relevance Digital Agency διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά ως Performance Agency of the Year στα Peak Performance Marketing Awards. Παράλληλα, είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που λάβαμε 41 βραβεία για case studies τα οποία αφορούσαν 15 πελάτες μας, καθώς και για τον τίτλο του Performance Brand of the Year, που απέσπασε ο πελάτης μας BEAT. Σε μία εποχή με διαρκείς εξελίξεις και πολλαπλές προκλήσεις, ο κλάδος του Digital Marketing αναδεικνύεται σε στυλοβάτη των επιχειρήσεων, συμβάλλοντας καθοριστικά στην κερδοφορία τους. Για την ομάδα μας, οι σημαντικές αυτές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα της μεθοδικής δουλείας και της προσήλωσής μας όλα αυτά τα χρόνια στην παροχή αποτελεσματικών, καινοτόμων λύσεων. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη τους και την ευκαιρία που μας δίνουν να εξελισσόμαστε μαζί τους, θέτοντας ακόμη υψηλότερους στόχους. Ένα μεγάλο μπράβο στην ομάδα μας και θερμά συγχαρητήρια σε όλους».
«Μιλώντας για App Marketing, το Performance Marketing είναι για εμάς στο BEAT το πλέον σημαντικό κανάλι user acquisition και απορροφά σταθερά ένα ικανό μέρος του spend μας. Καθώς το digital εξελίσσεται, οι πλατφόρμες όπως η Google παρέχουν δυνατότητες στόχευσης και attribution που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε το κόστος κτήσης κάθε χρήστη, και να βελτιστοποιούμε τις πρακτικές μας με δυναμικό τρόπο. Τον τελευταίο χρόνο και σε συνεργασία με τη Relevance, έχουμε καταφέρει να μειώσουμε τα unit costs μας όπως ποτέ ξανά – και επομένως να κερδίζουμε περισσότερους χρήστες δαπανώντας λιγότερα χρήματα».
Παρουσία σύσσωμης της αγοράς του Performance Marketing, πραγματοποιήθηκε χθες βράδυ 3 Ιουλίου, στο gazarte, η Τελετή Απονομής των εφετινών Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν για 2η χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Την υψηλότερη διάκριση της βραδιάς απέσπασε η iProspect, η οποία αναδείχθηκε Performance Agency of The Year. Η εταιρεία απέσπασε 3 Gold, 11 Silver και 13 Bronze βραβεία, για πελάτες της όπως Vodafone, Eurobank, Ίδρυμα Ωνάση, ΑΒ Βασιλόπουλος, Celestyal Cruises, κ.α. Αντίστοιχα Performance Brand of The Year αναδείχθηκε η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία έλαβε 4 Gold βραβεία.
Πολλή καλή εμφάνιση είχαν στα βραβεία μια σειρά agencies, αναδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο του Performance στην Ελλάδα. Σημαντική παράμετρος επίσης η έντονη «παρουσία» διαφημιζόμενων brands και εταιρειών, γεγονός που αποδεικνύει την αυξανόμενη σημασία του Performance για την ελληνική αγορά, σε ένα μεγάλο εύρος κλάδων. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Relevance «έφυγε» από το gazarte χθες με 7 Gold, 2 Silver και 6 Bronze για έργα της που αφορούσαν σε διαφημιζόμενους όπως NAK Shoes, Agnotis, Intralot, Parkaround, Avis, κ.α., η IPG Mediabrands απέσπασε 4 Gold, 3 Silver και 1 Bronze για διαφημιζόμενους όπως Τράπεζα Πειραιώς, Leaseplan Hellas, ΝΝ Hellas, ΟΠΑΠ και Attica Beauty, ενώ στους «Gold» είδαμε και τις Koolmetrix (με 4 Gold και 2 Silver για έργα της όπως ofarmakopoiosmou.gr, pizza fan, You.gr), ForestView (με 1 Gold και 2 Bronze), Sleed (2 Gold, 1 Silver, 1 Bronze), OMNICLIQ Ι.Κ.Ε. (1 Gold, 1 Silver). Στις Gold διακρίσεις είδαμε επίσης τις εταιρείες Interamerican (2 Gold, 1 Bronze), Wind Hellas (1 Gold, 2 Bronze) και Public (1 Gold, 2 Silver). Το «roster» των βραβευθέντων στα PEAK Awards του 2018 περιλαμβάνει επίσης τις OgilvyOne, Mindshare, Digital Ecosystems, Initiative, BGM OMD, SEM Wizard, The Flying Pot, iTrust Digital Strategy, GIM Greek Internet Marketing, monks, NN Hellas, ΟΠΑΠ, Eurolife Ασφαλιστική, Pharmacy295.
H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Με την αποτελεσματικότητα, λοιπόν, στο επίκεντρο και με τις υποψηφιότητες να έχουν αυξηθεί εφέτος κατά 54.1%, ο οικοδεσπότης της βραδιάς, Πάρις Λύκος υποδέχτηκε περισσότερους από 250 εκπροσώπους του Performance Marketing, οι οποίοι γιόρτασαν την αριστεία στον δύσκολο χώρο του Performance Marketing. Συνολικά, απονεμήθηκαν 29 χρυσά, 30 ασημένια και 39 χάλκινα βραβεία.
Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν ο Ηλίας Σούσης, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής και Head of Domestic Market, Agencies and YouTube για τις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ο οποίος σχολίασε: «Ως Κριτική Επιτροπή είχαμε υψηλές προσδοκίες από τις φετινές συμμετοχές. Πιστεύω ότι δικαιωθήκαμε. Το επίπεδο των έργων ήταν ιδιαίτερα υψηλό δυσκολεύοντας τη δική μας δουλειά και αντικατοπτρίζοντας τη φάση της ωριμότητας στην οποία μπαίνει πλέον η αγορά. Νομίζω ότι τα εφετινά βραβεία αποτελούν υψηλής ποιότητας case studies για το Performance Marketing και εμπλουτίζουν τη συλλογική μας γνώση για το industry».
Αναφερόμενος στη διάκριση της iProspect με τον τίτλο του Performance Agency of The Year, ο Γιάννης Αμαξόπουλος, Managing Director της εταιρείας, δήλωσε: «Σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών για την iProspect καταφέραμε για άλλη μία φορά να εστιάσουμε σε αυτό που μας ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια και δεν είναι άλλο από τη συλλογική δουλειά μίας πολύ δυνατής ομάδας που φέρνει αποτελέσματα. Αποτελέσματα για τους πελάτες μας που τολμούν και δοκιμάζουν όσα τους προτείνουμε, αλλά και για όλους εμάς μιας και μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε σαν επαγγελματίες και να εξελίξουμε τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας. Και η σημερινή, δεύτερη συνεχόμενη διάκριση ως Performance Agency of the Year αλλά και τα 27 βραβεία σε 19 κατηγορίες που κερδίσαμε αποτελούν την ξεχωριστή και ιδιαίτερα ευχάριστη επιβράβευση αυτής της διαρκούς προσπάθειας για καινοτομία που είναι μέρος του DNA μας και μας κάνει να ξεχωρίζουμε».
Από την πλευρά του Performance Brand of The Year, ο Φίλιππος Προύντζος, Senior Manager, Retail-Digital Marketing & Επικοινωνία, Τράπεζα Πειραιώς, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις διακρίσεις που λάβαμε στα PEAK Awards 2018 και πολύ υπερήφανοι για τους ανθρώπους και συνεργάτες μας. Η ανάδειξη της Τράπεζας Πειραιώς σε Performance Brand of the Year, καθώς και η κατάκτηση 4 Χρυσών PEAK Awards για τις καμπάνιες «Winbank Mobile App» και «Κάρτες VISA της Τράπεζας Πειραιώς για το Παγκόσμιο Κύπελο Ποδοσφαίρου FIFA 2018», αποτελεί μια ακόμη επιβράβευση της εξαιρετικής δουλειάς που κάνουν οι άνθρωποι της Τράπεζας Πειραιώς, με στόχο τη δημιουργία και προώθηση καινοτόμων προϊόντων σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Ευχαριστούμε θερμά τους συνεργάτες μας The Newtons Laboratory, Bold Ogilvy, Mindshare και Reprise για την άψογη συνεργασία και ευχόμαστε να μας δοθεί η ευκαιρία να κερδίσουμε μαζί ακόμα περισσότερα βραβεία και διακρίσεις».
Με μεγάλη συμμετοχή, ενθουσιασμό και πανηγυρική διάθεση, πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιουνίου 2017 η Τελετή Απονομής των πρώτων Peak Performance Marketing Awards. Στόχος των βραβείων, τα οποία διοργανώθηκαν από την Boussias Communications και το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google, ήταν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο Performance Marketing.
Παρακολουθήστε on demand την απονομή των Peak Perfomance Marketing Awards 2017.
H μεγάλη συμμετοχή και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την Τελετή Απονομής, επιβεβαίωσαν την επιθυμία της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση η οποία θα αναδείκνυε το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει πλέον το Performance Marketing στο σημερινό οικοσύστημα. Στην πρώτη λοιπόν διοργάνωση αναγνώρισης καλών πρακτικών στο πεδίο του performance marketing στην Ελλάδα, απονεμήθηκαν συνολικά 31 χρυσά, 30 ασημένια και 34 χάλκινα βραβεία. «Performance Agency of the Year» ανακηρύχθηκε η iProspect, ενώ η Eurobank τιμήθηκε με το βραβείο «Performance Brand of the Year».
Η iProspect απέσπασε 13 χρυσά βραβεία, 14 ασημένια και 8 χάλκινα. Στα gold βραβεία της βραδιάς από πλευράς agencies συναντάμε επίσης τις εταιρείες Reprise Media (6 Gold), Digital Ecosystems (4 Gold), Sleed (3 Gold), Koolmetrix (3 Gold), ενώ πολύ καλή εμφάνιση από πλευράς agencies είχαν επίσης οι εταιρείες ForestView, Interweave, Generation Y, Starlink, Hangover Media, Upstream, Relevance Digital, Wedia, Rascal, [email protected] Σημαντική ήταν και η παρουσία των πελατών στα βραβεία Performance, από πολλές διαφορετικές αγορές, με διαφημιζόμενους όπως Eurobank, Media Markt, Τράπεζα Πειραιώς, ΑΒ Βασιλόπουλος, Public, ΟΠΑΠ, Vodafone, κ.α.
Με την αποτελεσματικότητα λοιπόν στο επίκεντρο, οι οικοδέσποινες της βραδιάς Τζένη Μελιτά και Μαντώ Γαστεράτου υποδέχθηκαν περισσότερους από 200 εκπροσώπους του Performance Marketing στο φιλόξενο χώρο του Gazarte, ενώ πολλοί άλλοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή μέσω Live Streaming. Ένα από τα δεκάδες υψηλόβαθμα στελέχη που έδωσαν το «παρών» στην τελετή των Peak Performance Marketing Awards ήταν και ο Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, ο οποίος εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι η αγορά στήριξε με θέρμη αυτήν την πρωτοβουλία και ευχαρίστησε τα Μέλη της Επιτροπής για την καλή δουλειά που έκαναν.
Παρούσα φυσικά και η Google που υποστήριξε τη διοργάνωση, με την Ελένη Μαυροειδή, Industry Manager της Google να συγχαίρει όλους τους νικητές και να υπογραμμίζει την «performance» καρδιά της εταιρείας: «Η Google είναι η ίδια μία εταιρεία που έχει μεγαλώσει πάνω στις performance πλατφόρμες», ανέφερε χαρακτηριστικά. Οι εταιρείες που βραβεύθηκαν έκαναν ιδιαίτερα «αισθητή» την παρουσία τους στο χώρο με ξέφρενα χειροκροτήματα και πανηγυρισμούς για τις ομάδες τους, ενώ δεν έλειψαν και οι ευρηματικές παρουσίες όπως η μασκώτ… «Bluestarino», που ανέβασαν επί σκηνής η Rascal και η Blue Star Ferries παραλαμβάνοντας τη διάκρισή τους. Η βραδιά ολοκληρώθηκε στον εξωτερικό χώρο του Gazarte, με ποτά, μουσική, χαλαρή διάθεση, networking και συγχαρητήρια στους νικητές.
Σπύρος Λεοντάρης, Τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 215), Εmail: [email protected]